keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Rovaniemen joulubrändi sanoista tekoihin

Rovaniemellä on viime keväästä asti tehty työtä Rovaniemen joulubrändin kirkastamiseksi. Työtä on tehty tiiviissä työryhmässä, jossa on ollut mukana matkailun, kaupan, urheilun ja kulttuurin edustajia. Työryhmän työtä on siivittänyt myös avoin verkkokeskustelu.

Työskentelyn tuloksena kirkastettiin brändin keskeinen ydin. Työ ei suinkaan loppunut tähän, vaan nyt se vasta alkaa!

Haluammekin kutsua sinut vuoden viimeiselle Elämysklubille torstaina 25.11.2010 klo 17.30-19.00 kuulemaan ja keskustelemaan Rovaniemen joulubrändityön tuloksista ja erityisesti siitä, mitä itse kukin meistä voi tehdä, jotta Rovaniemi todella näyttää ja tuntuu joulupukin viralliselta kotikaupungilta ympäri vuoden.

Keskustelun pohjaksi Sanna Kortelainen Rovaniemen Matkailu&Markkinoinnista kertoo brändityön taustaa ja esittelee Rovaniemen joulubrändin ydinelementit.

Keskusteluareenan tarjoaa tuttuun tapaan Kahvila Kauppayhtiön Kabinetti, osoitteessa Valtakatu 24, Rovaniemellä.

Happy Hour alkaa jo kello 17 ja jatkuu aina klo 20 saakka. Happy Hour-alennusleimat siideriä/olutta/viiniä/erikoiskahveja varten saa paikan päältä klubin järjestäjiltä.

Ei sisäänpääsymaksua eikä ennakkoilmoittautumista vaan tule ja tuo kaverisikin!

2 kommenttia:

Katja. kirjoitti...

Olen Katja enkä usko joulupukkiin. Uskon antamiseen ja saamiseen, inhimillisyyden perustaan - ja yhtenäisen viestin valtavaan voimaan. On jo aikakin laajentaa jouluaihe pelkästä satuhahmosta toimintaan! Silti, pelkkä pukki voi osoittautua liian kapeaksi pohjaksi. Meillä paljon muutakin, maabrändissäkin todetun hiljaisuuden lisäksi luonto, ihmiset ja lappilainen arki. Tontut eivät vedä näille vertoja? Hakisin lisää ihmisten välistä yhteistyötä ja hyvä tahtoa? Mikä saa yksilöt haluamaan osaksi joulun brändiä, mtä he saavat?

TuijaK kirjoitti...

Aivan, kyse ei olekaan siitä, että joka paikaan lyödään joululeima ja että joululaulut raikavat vuoden ympäri. Kyse on nimenomaan jouluun liittyvistä arvoista ja niiden näkymisestä arjessa, joka toivottavasti tekee Rovaniemestä paitsi houkuttelevan paikan matkailijoille, myös entistä paremman paikan asua meille rovaniemeläisille.